FAQ

Leveringstid af vare?

Varer vil som oftest være fremme i løbet af 2-4 hverdage.


Hvad koster leveringen?

Levering sendes med PostNord til pakkeshop. Fragt prisen er 29,- kr.

Hvad er jeres returregler?

Hvis ikke du er tilfreds med din vare, kan du returnere varen ubrugt og i original emballage inden for 14 dage og du vil derefter modtage fuld refundering. Vi anbefaler, at du sender dine varer retur med et fragtfirma, som sikrer din vare, hvis denne skulle blive væk i posten. Pakken er dit ansvar, indtil den ankommer til vores lager.


Til hvilken adresse kan jeg returnere min vare?

Send venligst retur:

Kjærs Copenhagen
Krimsvej 15L
DK-2300 København S

 

Hvad er status på min returvare?

Returvarer vil blive behandlet indenfor 8 -14 hverdage fra den dag, vi modtager din pakke. Refundering af dine penge tager 3-5 hverdage fra den dag, vi behandler din returnering.


Kan jeg ombytte en vare?

Så længe din vare er returneret inden for 14 dage, tilbyder vi ombytning af din vare.


Kan jeg ændre i min ordre?

For at tilbyde den hurtigste service og levering, bruger vi automatiserede processer. Derfor kan vi desværre ikke ændre i din ordre. 


Kan jeg annullere min ordre?

En ordre kan annulleres, hvis den er under behandling. Ordrer som er modtaget og behandlet på vores lager, kan desværre ikke annulleres. Vi beklager ulejligheden. Hvis du ønsker at annullere en ordre under behandling kontakt da venligst vores kundeservice på +4553550409


Kan jeg omdirigere min forsendelse til en anden adresse?

Af sikkerhedsmæssige hensyn kan vi desværre ikke tilbyde, at omdirigere din pakke til en anden adresse. 


Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en forkert eller ødelagt vare?

Skulle det usandsynlige ske, at du modtager en forkert eller ødelagt vare, kontakt da venligst kundeservice på +4553550409 eller på e-mail info@kjaerscopenhagen.dk


Hvilke former for betaling modtager I?

Vi accepterer Dankort, Visa Dankort, Mastercard og MobilePay


Hvornår trækker I pengene fra mit betalingskort?

Pengene vil blive trukket fra dit betalingskort, når din pakke er blevet afsendt fra lageret.


Kan jeg bestille via mail eller telefon?

Du kan desværre kun bestille via webshoppen.


Er mine personlige oplysninger holdt private?

Kjærs Copenhagen er forpligtet til at respektere dine private rettigheder som kunde og som besøgende i vores webshop. Vi tager disse forhold meget alvorligt.


På hvilke tidspunkter kan jeg kontakte kundeservice?

Du kan ringe til vores kundeservice på +4553550409
Mandag - torsdag: 9 - 16
Fredag: 9 - 15.30